Jak autoresponder zaoszczędzi Twój czas na wysyłaniu e-mailów?

Host Then Profits

W tym artykule opiszę Ci narzędzie internetowe zwane autoresponderem. We wcześniejszym wpisie wstępnie powiedziałem do czego służy. Teraz rozwinę ten temat i pokażę Ci jak z niego korzystać na przykładzie autorespondera, którego sam używam.

Autoresponder to Twój prywatny listonosz

Każdy autoresponder powinien zawierać większość funkcji, które zaraz omówię. Zademonstruje Ci te funkcje na przykładzie eResponder PRO firmy GVO w pakiecie narzędzi internetowych Host Then Profits, z którego korzystam. Po zalogowaniu się na konto klikam po lewej stronie ikonę Auto Responder.

Do czego służy kampania i jak ją utworzyć?

Gdy pierwszy raz otworzyłem ten autoresponder to pojawiło mi się okno do utworzenia pierwszej kampanii. W tej chwili pojawia mi się okno ze statystykami do poszczególnych kampanii i wiadomości. Kampania służy do zbierania listy kontaktów osób, które są zainteresowane tematem wybranej kampanii. Gdy chcesz w jakiś sposób posegregować listy to utwórz więcej kampanii. W ten sposób wiesz do jakiej grupy osób chcesz wysłać wiadomość o wybranej tematyce. U mnie w podstawowej wersji konta mogę utworzyć maksymalnie 5 kampanii, a w rozszerzonej wersji nieograniczoną ilość.

W zakładce Kampania wybierz Dodaj kampanię. W tym oknie uzupełnij poszczególne pola. Pokażę Ci na przykładzie jednej z moich kampanii jak to u mnie wygląda. Gdy masz utworzoną już chociaż jedną kampanię możesz ją edytować. Wchodzę na Kampania -> Listy i klikam tytuł pierwszej kampanii, aby wejść w jej edycję.

Formularz dodawania i edycji kampanii Autoresponder GVO

Omówię po kolei pola jakie należy tutaj uzupełnić:

  1. Nazwa kampanii – Wpisz taką nazwę, które odzwierciedli powód zbierania kontaktów ludzi na tą listę adresową. Ta nazwa będzie widoczna na stronie internetowej, na której osoba będzie mogła wypisać się z listy. Nazwę kampanii użyłem też w innym miejscu, ale o tym później.
  2. Opis – Wpisz kilka zdań o tej kampanii. Dzięki temu Ty jak i osoba w tej kampanii będzie wiedziała w jakim celu ta kampania została utworzona. Opis też się pojawi na tej stronie www przy wypisywaniu się z listy.
  3. Od nazwa – To co tutaj wpiszesz pojawi się osobie w liście maili w polu od kogo przyszła ta wiadomość. Ja tutaj wpisuje swoje imię i nazwisko, aby od razu było wiadomo od kogo jest ten mail.
  4. Od email – Podaj swojego emaila z jakiego wiadomość zostanie wysłana. Polecam podanie emaila, w którym zawarte będzie Twoje imię i nazwisko lub nazwa firmy dla uwiarygodnienia wiadomości.
  5. Email informacyjny – Na tego maila dostaniesz wiadomości testowe lub kiedy zapisze się nowa osoba na listę mailową tej kampanii. Możesz przetestować ten adres e-mail i wysłać wiadomość testową. W tym celu kliknij link Testuj wiadomość teraz obok tego pola. O wiadomościach testowych powiem jeszcze później.
  6. Tekst wypisu z subskrypcji – Tekst z tego pola pojawi się na końcu każdej wiadomości, którą wyślesz w tej kampanii. Po tej treści pojawi się link do wypisania się z listy adresowej tej kampanii. Gdy z jakiś powodów osoba uzna, że nie chce więcej dostawać od Ciebie wiadomości to klika ten link i otwiera się jej strona internetowa, na której potwierdza chęć wypisania się z listy.
  7. Tekst aktywacji – Ten tekst pojawi się w wiadomości Opt-in. Jest to wiadomość, która przychodzi raz po zapisaniu się na listę dla potwierdzenia, że dany adres emailowy należy do tej osoby. Obok tego tekstu znajdzie się link, który osoba musi kliknąć dla potwierdzenia swojego adres e-mail.
  8. Adres strony – Gdy używamy podwójnego potwierdzenia zapisu na listę poprzez wiadomość Opt-in, to warto to pole wypełnić. Wpisz tutaj adres strony www, na której znajdzie się informacja, że osoba potwierdziła swój adres mailowy, po kliknięciu linku w wiadomości Opt-in. Moja strona wygląda tak:

Strona www z wiadomością potwierdzająca maila

Na końcu jak chcesz to możesz zaznaczyć chęć otrzymywania wiadomości informujących, że zapisała się nowa osoba na liście mailowej w tej kampanii. Na koniec kliknij przycisk Dodaj lub Edycja, zależnie czy tworzysz nową kampanię czy ją edytujesz.

Jak utworzyć każdą z trzech rodzajów wiadomości?

W autoresponderze możesz utworzyć 3 rodzaje wiadomości. Jeśli dopiero utworzyłeś pierwszą kampanię to po wejściu w wiadomości pojawią Ci się pola do utworzenia pierwszej wiadomości follow-up. W moim przypadku pojawiła się lista wiadomości follow-up już wcześniej utworzonych w tej kampanii. Tą listę możesz zobaczyć w zakładce Wiadomości -> Follow-Up.

Follow-up

Lista wiadomości typu follow-up

Na górze strony są wiadomości, które jako pierwsze zostaną wysłane osobom w tej kampanii. Obok tematu każdej wiadomości znajdziesz statystyki otwarć, kliknięć i ilości wysyłek. Wysyłka po oznacza ilość dni, po których zostanie wysłana ta wiadomość po wysłaniu poprzedniej z listy. Właśnie tym charakteryzują się wiadomości follow-up i główna siła autorespondera, że raz utworzone wiadomości są rozsyłane automatycznie w określonych odstępach czasu do każdej osoby, która zapisze się do danej kampanii.

Obok każdej wiadomości masz kilka ikon po prawej stronie. Pierwsza umożliwia Ci edycję wybranej wiadomości. Ikona z kopertą wysyła tą wiadomość na Twoje konto mailowe, które podałeś w tej kampanii. To jest traktowane jako test, abyś mógł zobaczyć czy wiadomość dobrze wygląda przed jej rozesłaniem. Ikona plusa dodaje nową wiadomość do listy follow-up i umieszcza ją po tej wybranej wiadomości. Ikona X kasuje tą wiadomość. Na końcu są strzałki, którymi możesz przesuwać wiadomości w kolejce do wysłania.

Gdy klikniesz Dodaj follow up w zakładce Wiadomości, to pojawi Ci się okno do utworzenia nowej wiadomości, która domyślnie pojawi się na końcu kolejki wysyłania.

Tworzenie wiadomości typu follow-up

W polu Wyślij po wpisz cyfrę, która określa ile dni po wysłaniu poprzedniej wiadomości, ma zostać wysłana ta wiadomość. To jest to o czym już wspomniałem wcześniej. Dodam jeszcze, że najczęściej pierwszą wiadomość wysyła się od razu po zapisaniu na listę adresową. W tym celu w pierwszej wiadomości wpisz tutaj cyfrę 0. Nadaj przyciągający uwagę temat, aby osoby zainteresowany danym tematem otworzyły Twoją wiadomość.

Niżej uzupełnij oba pola tekstowe treścią jaką chcesz przesłać. W pierwszym polu możesz formatować tekst tak jak w edytorze tekstu za pomocą odpowiednich ikon. Taki tekst tworzony jest automatycznie w języku HTML. Nie musisz znać HTML, ponieważ edytor za Ciebie wpisze odpowiednie znaczniki HTML, aby zmienić wygląd Twojej wiadomości.

W drugim polu wpisze ten sam tekst, ale bez formatowania. Te pole służy wysłaniu wiadomości w formie tekstowej. Radzę uzupełnić oba pola, ponieważ nie zawsze wiadomość HTML zostanie odczytana. Gdy uzupełnisz drugie pole, to w przypadku problemów z odczytaniem wiadomości HTML, pokaże się wiadomość w formie tekstowej.

Na koniec kliknij przycisk Dodaj na dole strony. W innym moim filmie dałem pewną radę. Może nie widziałeś tego filmu, więc powiem o tym też teraz. Przed kliknięciem Dodaj skopiuj tekst wiadomości. Zaznacz go i wciśnij razem klawisze Ctrl i C. Zrób to dla zabezpieczenia swojej pracy, ponieważ po pisaniu dłuższego tekstu system może wylogować Cię z konta i stracisz cały tekst. Ja stosuję drugą metodę, a mianowicie piszę najpierw tekst w edytorze tekstu, a później kopiuję go i wklejam do pól tekstowych w autoresponderze.

Opt-in

Drugim rodzajem wiadomości w autoresponderze jest Opt-in. Tą wiadomość wykorzystasz gdy chcesz upewnić się, że osoba, która zapisze się na Twojej liście adresowej, jest naprawdę właścicielem tego adresu e-mail. Po zapisie zostaje wysłana ta wiadomość i osoba musi kliknąć link w tej wiadomości, aby potwierdzić swojego maila i chęć otrzymywania wiadomości. Taki tryb zapisu na listę nazywa się double Opt-in, czyli podwójne potwierdzenie. Bez wiadomości Opt-in zostaną wysyłane wiadomości follow-up po zapisie w kampanii.

Mimo, że wiadomość Opt-in jest dodatkową czynnością do wykonania, to lepiej ją użyć. Po pierwsze daje bezpieczeństwo, że to właściciel podanego adresu e-mail zapisał się na listę. Po drugie weryfikuje wstępnie osoby czy faktycznie są zainteresowane tematem, których chcesz im przekazać. W ten sposób robisz wartościową listę adresową.

Tworzenie wiadomości typu Opt-in

Wejdź do Wiadomości -> Wiadomość Follow-Up. Jest to myląca nazwa, ponieważ to nie jest kolejna wiadomość do kolejki wiadomości follow-up. Lepsza byłaby tutaj nazwa wiadomość Opt-in. Tutaj występuje tylko kwestia błędnego nazewnictwa.

Nadaj temat wiadomości, aby zachęcić do jej otwarcia. Wpisz tekst, który wezwie do akcji zainteresowane osoby Twoim tematem. W swojej wiadomości użyłem pól oznaczonych procentami. Chcę, aby w treści wiadomości i tematu pojawiło się imię osoby, która zapisała się na moją listę. W tym celu z edytora tekstu klikam ikonę Insert Field i wybieram z listy SUBSCRIBER -> Imię. W miejscu gdzie ustawiłem kursor pojawi się pole %%SubscriberFirstName%%, które oznacza imię. Dane są pobierane z listy, więc jeśli ktoś nie poda imienia to w tym miejscu nic się nie pojawi. Dodatkowo w treści używam jeszcze nazwy kampanii za pomocą pola %%CampaignName%%. To pole też znajdziesz w Insert Field -> CAMPAING -> Nazwa. Na koniec kliknij przycisk Aktualizuj na dole strony.

Biuletyn

Oprócz automatycznych wiadomości co jakiś okres czasu z pewnością będziesz chciał też wysłać wiadomość poza kolejką. Przykładowo ja prowadzę bloga i chce poinformować moich czytelników nad czym aktualnie pracuję lub jaki nowy wpis umieściłem na blogu. W takim wypadku przecież nie dodam nowej wiadomości do kolejki, bo wtedy taka wiadomość zostanie wysłana dla osób z listy w różnym czasie. Chcę taką wiadomość wysłać teraz lub następnego dnia. Do tego służy wiadomość o nazwie biuletyn. Wybierz z zakładki Wiadomości -> Wyślij biuletyn, aby stworzyć taką wiadomość.

Tworzenie wiadomości typu Biuletyn

Okno do wysłania biuletynu jest podobne do tworzenia wiadomości typu follow-up. Jednak są pewne różnice. Na górze strony nie ma pola do wpisania ilości dni jak w follow-up. Zamiast tego jest lista wszystkich kampanii. Zaznacz trzymając klawisz Ctrl te kampanie, do których chcesz rozesłać wiadomość. Musisz zaznaczyć przynajmniej jedną, aby wysłać wiadomość.

Nowym polem jest Wyślij później. Tutaj pokaże się aktualna data i czas, ponieważ domyślnie wiadomości wysyła się w danej chwili. Jednak jest możliwość, aby autoresponder sam wysłał tą wiadomość w późniejszym określonym przez Ciebie czasie. Wystarczy, że wybierzesz z listy datę i godzinę, która Cię interesuje. Czas możesz ustawić co 15 minut. Firma GVO jest z USA, więc czas, który tam się pokazuje jest o 7 godzin wcześniejszy niż w Polsce. Biorę na to poprawkę przy ustalaniu daty wysyłki.

Reszta elementów i zasad wysyłania jest taka sama jak wcześniej. Przypominam o skopiowaniu tekstu przed wysłaniem. Na koniec kliknij przycisk Dodaj na dole strony.

Wiadomość jeszcze nie zostanie wysłana dopóki nie dodasz jej do kolejki. Po dodaniu wiadomości pojawi się okno z listą wcześniej wysłanych biuletynów i aktualnym. Tą listę możesz zobaczyć w menu Wiadomości -> Biuletyny. Nowa wiadomość będzie na górze w sekcji Audycje w toku. Kliknij pierwszą ikonę obok tej wiadomości, aby dodać ją do kolejki wysłania. Ikoną koperty możesz przetestować tą wiadomość i wysłać ją na swojego maila. Kolejną ikoną możesz wejść do jej edycji, a ostatnią skasować tą wiadomość. Niżej w sekcji Wysłane audycje widzisz wcześniej wysłane wiadomości biuletynu.

Jak zarządzać listą subskrybentów?

Wejdź do zakładki Subskrybenci. Domyślnie znajdziesz się w sekcji Statystyki. Tutaj możesz zobaczyć w wybranych okresach czasu ile osób zapisało się lub wypisało się z poszczególnych kampanii. W Wyszukaj subskrybentów możesz nadać dowolne kryteria do wyszukiwania osób z list kampanii. Wejdź do Bieżąca lista subskrybentów, aby zobaczyć całą listę osób, które są na Twojej liście adresowej w kampanii, w której aktualnie jesteś.

Lista subskrybentów kampanii autorespondera

W polu nazwa może być dowolny wpis w postaci samego imienia lub imienia z nazwiskiem, lub te pole może być puste. Pole najważniejsze to adres Email, bo właśnie adres e-mail są potrzebne, aby do kogoś wysłać wiadomość. Są 4 rodzaje statusu:

  • ACTIVE (aktywny) – osoby, które potwierdziły swój adres e-mail w wiadomości Opt-in i otrzymują każdą wiadomość jaką wyślę. Jeśli wiadomość Opt-in była wyłączona to każda zapisana osoba na listę od razu jest aktywna.
  • PENDING (oczekujący) – osoby, które zapisały się na listę mailową, ale nie kliknęły linka potwierdzającego ich adresu e-mail w wiadomości Opt-in. Po 1-2 tygodniach czasu z tym statusem kasuję tą osobę z listy. W innych autoresponderach może być tak, że takie osoby są usuwane z listy automatycznie po ustalonym okresie czasu.
  • UNSUBSCRIBER (wypisani) – osoby, które kliknęły link do wypisania się z listy w dowolnej wiadomości, a następnie potwierdziły, że chcą się wypisać. Takie osoby usuwam od razu z listy. W Twoim autoresponderze może być tak, że osoba zostanie automatycznie usunięta z listy.
  • BLOCK (zblokowany) – do tych osób wiadomości nie dochodzą z pewnych przyczyn. Najprawdopodobniej Twoje wiadomości są automatycznie uznawane jako spam i blokowane zanim dotrą do odczytu. Inną przyczyną jest podany błędny adres e-mail. Kasuję takie osoby z listy.

W trzech ostatnich statusach wiadomości nie są w ogóle wysyłane do takich osób.

Data utworzenia określa dzień, kiedy osoba zapisała się na listę i jest w statusie aktywna. Dwie kolejne daty mówią kiedy została wysłana ostatnia wiadomość follow-up, a kiedy pójdzie kolejna. Pole Nazwa każdego subskrybenta możesz zmienić, gdy klikniesz pierwszą ikonę po prawej stronie. Następna ikona z kopertą przeniesie Cię do okna tworzenia wiadomości, która pójdzie tylko do tej osoby. Ikoną X skasujesz dane osoby z listy.

Jest taka możliwość, aby samemu dodać do listy nową osobę. Wejdź Subskrybenci -> Dodaj subskrybenta. Wpisz adres e-mail oraz opcjonalnie imię i nazwisko. Na podany adres mailowy zostanie automatycznie przesłana wiadomość czy dana osoba chce być na Twojej liście adresowej.

Jak stworzyć formularz do zapisu na listę adresową?

Gdy wejdziesz na zakładkę Formularze pojawi Ci się okna do utworzenia pierwszego formularze w tej kampanii. Formularze są tworzone oddzielnie dla każdej kampanii. Ja już mam dwa formularze w tej kampanii, więc najpierw pokazała mi się lista dostępnych formularzy. Listę znajdziesz pod linkiem Formularze -> Lista formularzy. Wybierz Formularze -> Utwórz formularz.

Tworzenie formularza do zapisu adresu mailowego

Jak wypełniać pola pokażę Ci na przykładzie mojego utworzonego wcześniej formularza:

  • Nazwa formularza – Nadaj nazwę, która będzie Ci mówiła w jakim celu i gdzie umieściłeś ten formularz.
  • Strona z podziękowaniem – Możesz wybrać jedną z gotowych strona internetowych, która pokaże się po zapisie na listę w danym formularzu. Do wyboru są strony w innych językach niż polski, dlatego ja utworzyłem własną stronę. Jeśli chcesz zrobić tak samo to wybierz z listy Custom URL, a w polu poniżej wpisz adres URL do swojej strony www z podziękowaniem za zapisanie się na listę. Moja wygląda tak: Strona www z podziękowaniem za zapisanie się na listę adresową
  • Już zasubskrybowana strona z podziękowaniem – Wpisz tutaj adres strony internetowej, na której pojawi się informacja, że podany adres mailowy istnieje już na tej liście adresowej. Autoresponder nie pozwoli na ponowny zapis tego samego adres e-mail w tej samej kampanii, aby nie powielać tych samych danych. Taka strona www poinformuje również o tym fakcie osobę, która chce zapisać się na listę ponownie. Moja strona wygląda tak: Strona www z informacją o istniejącym już adresie e-mail
  • Double Opt-In – zaznacz tę opcję jeśli chcesz podwójnie potwierdzić zapis na listę poprzez wiadomość Opt-in.
  • Imię i nazwisko – to pole lub oddzielne pola na imię i nazwisko, które pojawią się po kliknięciu linku więcej są opcjonalne. Niezbędnym polem w formularzu jest sam adres e-mail. Można dodać pole z samym imieniem dla spersonalizowania wiadomości. W te pola wpisz tekst jaki ma się znaleźć przed polami odpowiednio dla imienia lub nazwiska.
  • Submit Text – Tekst jaki pojawi się na przycisku do potwierdzenia zapisu na listę w formularzu.

Lista formularzy do zapisu adres e-mail w autoresponderze

Na liście formularzy przy każdym z nich są po prawej stronie ikony. Pierwszą wejdziesz w edycję tego formularza. Następna ikona z lupą pokaże Ci jak będzie wyglądał formularz. Trzecia ikona otworzy nowe okno, w którym pojawi się kod HTML tego formularza jaki masz wkleić w odpowiednie miejsce w kodzie Twojej strony internetowej. Umieść formularz w widocznym miejscu, najlepiej jak najwyżej na stronie.

Funkcja specjalna

Ikona z literą f to specyficzna możliwość zapisu na listę. Jak na razie spotkałem się z tym tylko w autoresponderze firmy GVO, którego używam. Po jej kliknięciu pojawi się okno z kodem do wstawienia na stronę. Jednak zostanie wstawiony jeden przycisk z literką f i tekstem Wyślij na niebieskim tle charakterystyczny dla Facebooka. Ten obrazek można podmienić innym w tym kodzie.

Ta opcja zadziała tylko dla osób, które mają konta na Facebooku i zalogują się do niego. Z tego względu warto skorzystać z tej możliwości na Fan Page do zbierania kontaktów na swoją listę mailową. Takie rozwiązanie daje podwójną korzyść.

Dla osoby zapisującej się na listę jest to wygoda, ponieważ wystarczy, że kliknie ten przycisk, a następnie przycisk Zezwól, aby pozwolić na wysyłanie wiadomości na jego maila. Ludzie szybko przyzwyczajają się do wygód, więc zamiast wypełniać formularz, lepiej jak klikną sam przycisk.

Korzyścią dla Ciebie jako zbierającego kontakty jest to, że taki adres e-mail jest prawdziwy i często najlepszy jaki osoba posiada, ponieważ użyła go do założenia konta na Facebooku.

Przedostatnia ikona służy do wygenerowania kodu do wyskakującego okienka formularza, tzw. pop-up. Możesz tam określić wygląd okna i podejrzeć jak będzie wyglądało. I na koniec ikona X do usunięcie tego formularza.

Jak przenosić kontakty między autoresponderami?

W ostatniej zakładce Import/Export możesz utworzyć plik tekstowy, które będzie zawierał wszystkie lub wyselekcjonowane dane z wybranych kampanii. Taki wyeksportowany plik po pierwsze jest Twoją kopią zapasową kontaktów. Po drugie możesz później wykorzystać ten plik do zaimportowania go w dowolnym autoresponderze, aby przenieść swoje listy adresowe.

Jak przełączyć się pomiędzy kampaniami?

W jaki sposób przełączyć się pomiędzy kampaniami w autoresponderze GVO

Po prawej stronie na górze okna jest lista, na której są wszystkie kampanie. Z tej listy wybierz tą, na której chcesz aktualnie działać. Do każdej kampanii są oddzielnie tworzone wiadomości, subskrybenci oraz formularze. Pierwszą ikoną obok listy wejdziesz w edycję tej kampanii, a ikoną plusa dodasz nową kampanię.

Jak zautomatyzować zarządzanie kampaniami?

Gdy masz przynajmniej dwie kampanie, to jedna osoba może być zapisana na każdej z Twoich kampanii. W takim przypadku będzie dostawała od Ciebie wiadomości z każdej z tych kampanii. Jeśli jest to zamierzone, to w porządku. Jednak czasem jest to niepowołane zjawisko, bo może osoba dostać kilka razy taką samą wiadomość. To w jaki sposób zarządzasz swoimi kampaniami to zależy wyłącznie od Twojego planu działania. Wygodniej byłoby, aby autoresponder wspomógł te działania. W autoresponderze, z którego korzystam jest taka możliwość. Jest to zawarte w Reguły automatyzacji w zakładce Kampania.

Jak dodać reguły automatyzacji w autoresponderze GVO

Wyobraź sobie taką sytuację. Masz jedną kampanię, na którą od pewnego czasu zapisało się już sporo osób. Po pewnym czasie postanowiłeś stworzyć nową kampanię, na którą chcesz zapisać nowe osoby jak i te, które już masz na liście pierwszej kampanii. Jeśli podasz namiary na stronę, gdzie osoby z Twojej pierwszej kampanii mogę zapisać się na drugą kampanię, to osoby znajdą się w tych dwóch kampaniach. Jednak Twoim celem jest, aby wszystkie osoby były zapisane tylko na tej drugiej kampanii. Sam musisz tego pilnować i kasować odpowiednie osoby z pierwszej kampanii. Niezbyt wygodne, prawda?

Ten problem rozwiązują reguły automatyzacji. Pod Utwórz regułę wybierz z listy wartość Wypisz z bieżącej kampanii kiedy zapisujesz do. Upewnij się, że aktualnie jesteś w pierwszej kampanii, z której chcesz wypisywać osoby. W liście po prawej stronie wybierz nazwę drugiej kampanii, do której osoby będą się zapisywać. Na koniec kliknij przycisk Dodaj i gotowe. Od teraz autoresponder sam zajmie się usuwaniem odpowiednich osób z listy pierwszej kampanii. Zawsze możesz taką regułę usunąć, jeśli nie będzie Ci już potrzebna.

Przedstawiłem Ci główne funkcje autorespondera. Zależnie z jakiego będziesz korzystał będą różnić się wyglądem i innymi dodatkowymi funkcjami, tak jak przykładowo tutaj z tworzeniem przycisku Facebooka.


Jeśli podoba Ci się artykuł to kliknij poniżej przycisk „Lubię to!”.

Wpisz poniżej swój komentarz dotyczący tego wpisu i filmu. Jeśli coś jest dla Ciebie niejasne lub masz dodatkowe pytania, to wpisz je poniżej. Jakich funkcji oczekujesz od autorespondera, poza tymi co wspomniałem w tym artykule?

Paweł Protaś podpis

Podziel się na:
  • Facebook
  • Wykop
  • Twitter
  • Blip
  • Śledzik
  • Google Bookmarks
  • Gadu-Gadu Live
  • Blogger.com
  • co-robie
  • Forumowisko
  • Kciuk.pl
  • LinkedIn
  • Drukuj

Ten artykuł znaleziono w wyszukiwarce Google m.in. poprzez poniższe frazy kluczowe:

  • narzędzia internetowe
  • autoresponder tekst
  • tekst autorespondera

Komentarze: 7

  1. Wojtek pisze:

    Prawdopodobnie najbardziej rozbudowany artykuł na temat autoresponderów, z jakim się spotkałem. Osobiście korzystam z freebota, ale myślę o przenosinach. O tym autoresponderze opisanym w artykule jeszcze nie słyszałem, muszę go dokładnie przeanalizować.

    Pozdrawiam
    Wojtek ostatnio opublikował..Znajdź problem, a będziesz bogatyMy Profile

  2. Zbyszek82 pisze:

    U mnie autoresponder (implebot) odwala codziennie masę roboty. Mam z 5 kont i wszystko hula aż miło. Marketing, automatyczna sprzedaż, zbieranie opinii o produktach miodzo. Realnie muszę przyznać, że lata całe Piotr Majewski powtarzał lista adresowa, lista adresowa i dopiero 2 lata temu pojąłem jej prawdziwą moc.
    Zbyszek82 ostatnio opublikował..Pożyczka prywatna – kruczki w umowachMy Profile

  3. Cześć , Dosyć wartościowy wpis szczególnie na początkujących , sam używam erespondera i jestem z niego zadowolony , benfiter był bardzo fajny szczególnie wtedy gdy był darmowy :) teraz już zupełnie moim zdaniem nie opłaca się z niego korzystać ,lepszy są tańsze również bardzo interesujące getresponse lub ten który właśnie omówiłeś . A w chciał bym wiedzieć jakiego sam używasz na swojej stronie przechwytującej >? to też eresponder ? pozdrawiam

  4. Artur Wiktor pisze:

    Artykuł bardzo zrozumiały, każdy, któ nawet nie zna Autoresponder Gvo, ma możliwość poznania go dzięki powyższemu artykułowi.
    Ja również na nim działam, głównie dlatego, że daje możliwość dodatkowego dochodu oraz, że jako jedyny lączy się z Facebook, tylko jednym przyciskiem, gdzie możemy pobrać odpowiedni kod.
    Są też inne wtyczki, które pomagają nam budowac listę po przez Facebook. Na FanPage można to zrobić w szybkimsposób.

    Pozdrawiam
    Artur Wiktor ostatnio opublikował..Program Partnerski GVOMy Profile

  5. Edward pisze:

    Hallo!

    Dobry artykuł, napisany jasno i przystępnie. zastosowałem Twoje wskazówki i wszystko OK. Mam tylko jeden problem. Napisałem wiadomość potwierzającą w/g Twoich wskazówek, ale niestety nie bardzo wiem gdzie umieżcić link przekierowania do moich potencjalnych subskrybentów. Przesłałem wiadomość na mój adres email, wszystko wyszło dobrze, linku nie było. Piszesz, że działa automatycznie. U mnie niestety nie działa!

    Pozdrowienia
    Edward

    • W treści wiadomości powinna być umieszczony określony przez autoresponder fragment tekstu. On różnie może wyglądać, zależnie od narzędzia, np. tekst w nawiasach kwadratowych lub klamrowych. I tak wstawiony tekst zastępuje np. link do potwierdzenia zapisu na listę. Powinien tam być podany przykład lub jakaś lista, z której można wybrać i wstawić taki gotowy tekst, który spełnia taką funkcję. Dokładnie nie powiem jak teraz jest, bo aktualnie z tego konkretnego autorespondera, którego opisałem w tym artykule już nie korzystam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

CommentLuv badge

Czemu służy to pytanie?